En månad kvar...

...till Gotland :D Det har gått jättesnabbt ! Skitkul kommer det bli :)


Hej ;)
Inte bloggat idag för jag har ju varit i skolan, den var ganska kul idag oxå, alla skrattade typ ihjäl sig på bilden, vi skulle måla av mona lisa, eller vi fick en bild på henne & sen skulle vi bara färglägga, & alla gjorde ju som dem ville, Tim gjorde Hitler typ, Ramon målade svart över hela ansiktet, Ryan gjorde typ grönt ansikte, haha, & alla skrattade HELA tiden :DD Noel skrattade så mkt att han grät, haha :) Max gjorde mig till en katt, målade mig i ansiktet asså. VÅRAN KLASS ÄR BÄST, DET BARA ÄR SÅ :))) Efter skolan åkte jag med Lundis hem, vi red sen & hoppade, gick jättebra (y) Veckans hiss&diss kommer kanske ikväll, jag har inte hunnit & jag har inte tid för jag har läxa oså, men vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0