FÖRLÅT FÖR DÅLIGT BLOGGANDE!

Hej :)
Förlåt för jag inte har bloggat, men i går hann jag inte. Skolan var som vanligt typ, plockade skräp också, haha! Sen efter skolan så gick jag hem & lundis o ebba kom en stund sen, tog kort oså. Sen åkte dem hem & kajsa kom :) Vi gick till a-plan för a laget spelade. Vi var där med alice & sen kom ryan melissa & anton. Kul var det, förutom att ljungbyholm förlorade, med 5-0, haha:D !
Idag var det skola också ju, språk på morgonen, träffade både fia & kajsa :) Sen var det ganska lugnt, kollade på en massa film oså. Efter skolan åkte jag med Bästis hem, vi red sen. Red ut & alla hästar var GALNA! haha :DD Men det var kul. Nu har jag pluggat en massa & jag ska fortsätta göra det -.-
Denna vecka kommer jag inte kunna blogga så mkt frö jag har en massa läxor oså, men kommer tillbaka, jag lovar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0