kalmar ff är typ sämst idag !

Skolan idag som vanligt, hände väl inget speciellt förutom på gympan, haha, noel & tim hade den idag & jg har nog aldrig haft så roligt på ngn gympa lektion, det var ju inte så seriöst precis men kul vare iaf :DD HAHA! Efter skolan åkte jag & alice med hennes mamma in till stan. Vi gick o åt först & sen tränade jag & sen åkte vi hem igen. Vi sprang med en gång & det var riktigt skönt! Typ 5 km sprang vi idag, duktigt tkr jag :D Sen åt vi och vi tänkte gå till mig och kolla kff, men alice hade fått löss så hon kunde inte det. Men nu sitter jag här & kollar dem, riktigt tråkigt eftersom dem inte är bra. Men aja, dem blir väl duktigare sen :) Vi hörs kanske senare ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0