tillbaka :)

Nu ska jag försöka blogga igen ;)
I går var jag ju med kajsa bby, vi hade kul som vanligt ! Typ var vid skolan oså ;)
Hon åkte hem typ vid tio & då kollade jag film :D
Idag har jag varit med alice, hon åkte hem vid halv fem typ. Sen kom tomas & Eric till oss, dem ska äta här nu oså. Grillat blir det, mums! Vi ska göra om vårat vardagsrum nu, äntligen säger jag bara! Blommiga soffor har vi nu, haha :o Så pappa & tomas har flyttat tv:n nu, så snart ska vi börja fixa :) Skit skönt med stora soffor sen också, haha :DD Så sen är ALLTING i huset klart, förutom kontoret eller vad det heter ;)? Eric jag o Gustav har varit nere vid fotbollsplanen nu, jättekul :))
Ser ni sofforna där bak? Fula iaf, haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0