Veckans Hiss&Diss

Påsklov
Hur skönt är inte det? Slipper skola, sovmorgon, mer tid för annat & man kan göra massa annat kul (yy)
Påskmat
Haha, det verkar som att det bara är jag som gillar det:D? Men jag älskar ju fisk, och det är mycket fisk i påskmat ;p
Lundis
Hon har äntligen kommit hem från stöten, har saknat min bästavän <3
Min klass
Den är bara bäst, jag vill verkligen inte splittras :'( Men man har så roligt i skolan när man är med alla i klassen, hihi (a)
Kallt ute
Ja, de senaste dagarna har det varit kallt ute, inte alls kul :( Och jag som trodde det skulle bli vår, fast det ska ju bli varmare snart :D
Min förkylning
Jag har varit förkyld ganska länge nu, eller jag var det för ungefär 2 veckor sen, eller den började då, men sen släppte den efter bara några dagar, men nu i veckan kom den tillbaka, jag hatar att vara förkyld!

Jag har ingen mer diss, haha, det har helt enkelt varit en bra vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0