äntligen lite sol idag !

jag saknar er, all våran tid tillsammans, men imån & hela helgen är de bara vi & då är de bäst.
bästisar för alltid, eller hur? LEL FOREVER, hihi bäst♥
jag älskar er.
vaknade ganska tidigt, ringde melissa & vi drog till stranden o tog ett dopp sen hem efter en stund igen :) sen åkte mamma jag o gustav till stan o hämtade pappa för vi skulle kolla tv o lite så, hittade en som vi ska köpa snart, GUTT :D hihi.
när jag kom hem åkte jag till tvärskog & tränade, träffade min saknade felicia som jag inte har träffat på evigheter typ, eller i tisdags men iaf (a) hehe.. ganska kul träning men jobbig, felicia & jag pratade HELA tiden, hehe på de med ;) tog ett varmt & skönt bad när jag kom hem, ansiktsskrubb & hårinpackning, sjukt skönt ju :) men nu ska jag nog sova, eller jag ska inte ligga i sängen med datorn i knät iaf för jag svettas snart ihjäl, HEHE. hörs imån, puss♥

Kommentarer
Postat av: feliciakarlsson

väääääääärldens bäääääääästa miiiiinnen meeed väääääääääärldeeeeeeeeens bääääästa kllllaassss sseeeeexx ! (h)



sams igen ? <3

2010-08-13 @ 13:10:38
URL: http://feliciaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0