bilder sen dagarna med felicia<3

haha, vi skulle spela in musikvideo till umbrella så vi tog på oss dem snyggaste kläderna (y) fast de gick inte att lägga in videorna sen men ska försöka idag oxå :)

vi gick till ån & filmade, haha, blev typ skit blöta !

visst har hon fina kläder ? HAHAAH.

vi bjuder på dem flesta bilderna nu, men dem är fina iaf!♥

jag älskar dig felicia♥

haha, så här roligt har vi de (y)

bilderna är ganska suddiga, men sjukt vad vi skrattade åt dem :D

HAHAHAHA! jag vet inte riktigt vad vi håller på med, men ngt gör vi iaf? xd

haha, ännu en fin bild, + att de va läskigt att stå på den botten för jag trodde de skulle komma kräftor hela tiden xd
den ända bilden typ som inte blev suddig, hehe.. :p

de är ju inte precis mycket bilar i lilla påryd på nätterna, hehe (a)

jag älskar dig felicia, ett år snart sen vi lärde känna varandra & de känns som vi som vi känt varandra hela livet så nära som vi är nu ♥



Kommentarer
Postat av: felicia

haha vi är för roliga vi :D



inte ens ett år har de gått! o snart börjar vi i samma klass med, en vän för livet är du, älskardig♥

2010-08-19 @ 12:54:24
URL: http://feliciaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0