dig är jag lycklig med, men ändå inte.

Verkar som det var igår när jag såg ditt ansikte
Du berättade för mig hur stolt du var men jag gick därifrån
Om jag bara visste vad jag vet idag

Jag skulle hålla dig i mina armar
Jag skulle ta bort smärtan
Tacka för allt du gjort
Förlåta alla dina misstag
Det finns inget jag inte skulle göra
För att få höra din röst igen
Ibland vill jag ringa dig men jag vet att du inte kommer att vara där

Jag är ledsen för att jag skyllde på dig för allt jag inte kunde göra
Och jag har ont i mig själv genom att skada dig
Vissa dagar känner jag mig pank inne men jag kommer inte att erkänna
Ibland vill jag bara gömma "orsak att det är du Jag saknar
Du vet att det är så svårt att säga farväl när det gäller denna

Kan du berätta var jag gjorde för fel?
Kan du hjälpa mig att förstå?
När du såg ned på mig?
Är du stolt över vem jag är?
Det finns inget jag inte skulle göra
Att ha bara en chans
Att undersöka dina ögon och se dig blicka tillbaka

Jag är ledsen för att jag skyllde på dig för allt jag inte kunde göra
Och jag har ont själv
Om jag hade bara en dag, skulle jag tala om hur mycket
Jag har saknat dig sedan du har varit borta

Åh, det är farligt
Det är så utanför linjen för att försöka vrida tillbaka tiden

Jag är ledsen för att jag skyllde på dig för allt jag inte kunde göra
Och jag har ont själv

Genom att skada dig
jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: linn

Vem menar du linnea? (L) jag finns så säg till mig <3

2010-08-07 @ 20:46:25
URL: http://linnselenhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0