film med familjen nu

bild från rix fm, får hoppas på fler bilder snart, hehe.
både kajsa & jag bjuder så ni vet de ;)
Igår hos sara va de riktigt kul, jättemysigt att träffa henne igen! skrattade sjukt mycket, till och med till tårar flera gånger :D hon skjutsade hem mig vid elva nått sånt :) idag kom våra sommarstuge grannar till oss & åt lunch, vid två åkte vi in till stan & dem släppte av mig vid fredriksskans där mitt lag va, vi har nämligen varit bollkallar idag :) de va faktiskt kul, va med i tvn flera gånger sa dem, vet inte om de stämmer men men HAHA ;) de pinsammaste va när vi sprang in på planen & vinkade, hehe..
Nu blir de film som gäller för mig, ngn Beck film tror jag de va :) hörs sen puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0