hemma från tribäck

saknar er mina galna fina tjejer :(
Hej igen :D kom hem i dag vid fyra typ, lundis följde med mig hem så jag inte skulle va ensam för mamma o dem skulle till nybro. men helgen har varit kanon iaf, super bra väder o allt ju (y) så vi har grillat korv i skogen, mys ! vi har badat sjukt mycket, rott med båten badat igen blivit jagade av korna nästan o haft kul helt enkelt , haha :D kommer nog bilder imon så då får ni veta lite mer eller så ju ;)

idag när vi kom hem så typ ville herman & ramon att vi skulle komma till bryggan för dem skulle bada, så vi cyklade dit o kollade på dem haha, ah så dem badade i de äckliga vattnet, eller de är inte äckligt precis, de är bara botten som är de typ :p o sen typ går de vatten ledningar på bryggan eller nått, och när herman började hoppa på bryggan så typ går den sönder, asså shit jag skrattade så sjukt mkt, de bara sprutade ut vatten & de gick inte o laga så vi fick typ ringa till hermans pappa så fick han ringa till några vatten gubbar så fick dem laga den, lite pinsamt bara, hehe..
men sen pallade vi inte med dem så vi stack, snälla vänner vi är då va, HAHA. men varför behöver vi inte ta här ;)
ojdå va långt de blev, men dem som läser är bäst ;* vi hörs imån för nu ska jag sova, lundis har väckt mig o ebba vid nio varje dag nu, och vi somnade ju inte tidigt heller varje dag hehe (a)
godnatt puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0