min mobil är konstig

filmen vi kollade på va jättebra faktiskt :) satte mig vid datorn sen & har suttit här sen dess, inte bra.. men men, jag har försökt fixa massa saker men de vill inte, ingenting funkar för mig idag :( haha ! som nu skulle jag lägga in lite bilder från mobilen, men de funkar inte, de har alltid gjort de men inte idag när jag verkligen behövde göra de (n) får försöka imån igen, när jag har vaknat & är pigg :D godnatt♥
innan fotbollen idag fick vi mobil puttsare, vet inte hur de stavas men ni fattar nog. den är faktiskt skit bra, haha, men skärmen blir riktigt ren :D

Kommentarer
Postat av: Izza

shit nt visste jag att min sötan hade non blogg ;O<3

;**

2010-08-09 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0