nu säger jag godnatt!

träningen va faktiskt kul idag, inte så jobbig, skönt :) fast vi har ju alltid kul på träningarna ;D men nu ska jag nana kudden för jag ska ju upp till skolan imån igen, undrar va vi gör då ;)? de blir nog bra hoppas vi! efter skolan följer jag med felicia hem med bussen & när vi kommer hem halv fem ska vi äta o sen åka på match, inte så himla bra men jaja vi får göra de bästa av de ;) fotboll i skolan imån också, sista lektionen innan vi slutar, hähä.
sovgott nu alla ♥
för ett år sen när vi kom tillbaka till skolan fick jag vara med er, jag visste precis va man skulle göra på dagarna & allting, allt var verkligen perfekt! alla kände varandra ut o in, får väl hoppas på de bästa på att de ska bli så här nu också!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0