ojdå, här va de ingen som har bloggat på länge..

Hej igen :D jag har varit med felicia nu i två dagar så de är därför jag inte har bloggat, de vill inte jag göra när man kan göra  massa annat kul ju :D? men vi har iaf haft de grymt kul, kommer bilder sen så då är de lite roligare att läsa om va vi har gjort eller så :) men jag tror dem kommer imån ;)
Spelade match idag förresten, mot trekanten & vi vann med 5-2, riktigt gutt tjejer :D♥

en bild från i går natt typ, en av dem bättre faktisk, alla andra blev helt misslyckade xd
jag älskar dig♥

detta har tydligen inte kommit ut så jag lägger ut de igen, la ut de igår men de kommer väl nu då..

Kommentarer
Postat av: felicia

nu kom de :D



ahdå , älskar dig mest! ♥

2010-08-19 @ 12:10:43
URL: http://feliciaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0