tack för en sista kväll allt folk!

igår hade vi sjukt kul asså, när jag ebba & lundis va ute o cyklade träffade vi noel max martin amelie emma & emilia o va med dem, gjorde en massa galna saker oså. va ute typ i ljungbyholm hela kvällen, sen gick vi hem till mig & va här ett tag o åt pizza o lite så :) sen tog vi med oss godis ut & va i ljungbyholm o hade de sjukt kul :D haha, jag kommer inte riktigt ihåg va vi gjorde, för vi gjorde så mkt ;p men skit kul hade vi, så tack alla för en sista sommarlovs kväll!♥

Idag vaknade jag & lundis vid elva o åt frukost, sen åkte jag till min kusin robin för att fira hans födelsedag, ganska kul, så grattis Robin!♥
nu ska jag snart ner fotbollsplanen för att kolla gustav, robin spelar också så kollar väl dem båda :) hörs sen puss♥
tror jag ska börja med outfits bilder igen, kanske redan ikväll :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0