tack hanna & linn för en underbart galen dag/kväll/natt ♥

jag säger ingenting om varför jag inte bloggat, de är sommarlov & palla sitta vid datorn då ;)?

Jag igår & idag har jag varit med hanna & linn, åkte till hanna igår & sen va vi med linn också, sen åkte hanna & tränade och linn skulle äta, så jag va med max & noel riktigt kul att träffa dem :D sen kom linn & vi åkte till pizzerian & åt, mums! sen kommer jag inte ihåg va vi gjorde, jo hanna kom igen & vi träffade en massa oså. kom massa annat folk, typ pontus martin & då stack vi hem till mig en stund, hanna o linn o jag alltså & sen skulle herman komma så då hämtade vi max o noel typ så va vi med alla i ljungbyholm :) vi tältade så vi va tvungna att fixa de, men sen gick vi till max o pontus igen för de va ingen annan med dem.
Lite långt blev de här kände jag, men jag va bara tvungen att skriva vad vi gjorde HAHA..
loveu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0