vardagsrummet är klart :D :D

eller nästan iaf (a) hihi.

Jag åkte aldrig till kiosken, åt pizza istället, tjockis ! nejdå, de är så nyttigt så, jätte -.- men gott som fasen ju (y) ah men sen åkte jag till fotbollsplanen o kollade på gustavs träning o hjälpte pappa lite oså, asså seriöst alla i hans lag är typ bättre än mig, tråkigt :( hahaha. men sen efter de åkte jag tomas uffe pappa gustav o eric till bottorp och tog ett kvällsdopp, sjukt mysigt och varmt i vattnet va de :D när vi kom hem igen började tomas & pappa med att sätta upp tvn ode i vardagsrummet, de blev skit fint (y) sen har jag bara suttit framför tvn typ :) hörs sen puss♥
två bilder sen alice & maja gick hårmode visning, inte världens bästa bilder men iaf hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0