Felicia är bäst, (L)

Hej, :)
Förlåt för att jag inte har bloggat så mkt idag men jag har inte hunnit :)
Men Felicia o jag hade iaf askul, melissa var med oxå :D Vi satt typ vid datan och sen var vi ute, det var askallt :o haha, och på pressbyrån skämde melissa ut oss asmkt, jag ska inte berätta hur ! haha :DD
Men nu har dem åkt hem, eller ah vid typ halv sju åkte fia hem :) Jag älskar er <3
Imon ska jag åka till stan o träna & sen bowla med familjen så jag kommer inte blogga så mkt då heller.
Nu kommer lite bilder sen igår ;))
hihi, det blev ganska många bilder :)) TP ÄR BÄST INGEN PROTEST ! :D <3

Pusssssss,

Kommentarer
Postat av: feliciabästkarlsson

hhej, <3



haha finfina bilder & finfin kväll (y)

och roligast såklart mmed alla fina människor :*



haha roligast hade vi det älskling :D ,

haha när jag kom hem så jag att vi hade typ varit ute i två och en halv timme från när vi gick te melissa ;oo?



haha jag berättade det för han sen o han började falbba mke åt mej PINSAMT MELISSA xd <333



aja puss på dej älskade linnea du är bäst! <33333333333

2010-02-27 @ 12:56:57
Postat av: felicia bäst karlsson (yy)

hhej, <3



haha finfina bilder & finfin kväll (y)

och roligast såklart mmed alla fina människor :*



haha roligast hade vi det älskling :D ,

haha när jag kom hem så jag att vi hade typ varit ute i två och en halv timme från när vi gick te melissa ;oo?



haha jag berättade det för han sen o han började falbba mke åt mej PINSAMT MELISSA xd <333



aja puss på dej älskade linnea du är bäst! <33333333333

2010-02-27 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0