Förlåt...

...För att jag inte bloggade så mkt igår men jag kom hem vid typ 1 och då var jag astrött så jag orkade inte sätta på datorn. Men kajsa och jag hade iaf kul igår :D
Cupen var askul, haha :D Jag, alice o zanna typ skämde ut oss asmkt för vi satt typ bara och skrek hela tiden, haha men det var iaf askul :D Kajsa följde ju med dit oxå och det var kul :)) Jag fick träffa Fia oxå & hon kommer hit typ om en trekvart :) Kul ska det bli ! <3
TP var iaf as duktiga, alla gruppspelsmatcher ägde vi ut alla ! Men sen på finalen förlorade vi med 2-1 mot smedby, smedby var jätteduktiga men vi skulle vunnit för vi förtjänade det ! hihi, :))
Det kommer nog lite bilder från cupen ikväll tror jag :))
Pussssss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0