jag hatar all snö !

Hej, igen haha :DD
Nu har jag kollat på lets dance, haha willy är bäst ! :D
Nej, Mattias är faktiskt bäst, :)  Vem tycker ni ska vinna i år ? Jag tycker faktiskt mattias :))
Så kollade jag oxå på solsidan, haha askul :DD
Men nu ska jag inte göra så mkt mer, imon ska jag till nybro för gustav ska spela cup så då ska jag kolla, :)
Och nu har det ju kommit ännu mer snö oxå, usch vad jag hatar snön, !
JAG VILL HA SOMMAR!
Dagens outfit;
Linne: Kappahl
Kofta: Stadium
Byxor: Bikbok
Pusssss,

Kommentarer
Postat av: Linn

ja, jag vill inte ha mer snö nu asso,<3

jag hejjar nog på claudia och mattias eller jag tror det iaf :) <33 pusssssss hejj, <33

2010-02-19 @ 22:23:46
URL: http://linnselenhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0