Ny blogg :D

Hej :)
Igår fixade Emma en blogg åt mig, tack så mkt emma ! :D <3
Ah, men iaf idag så typ vaknade jag vid kvart i sju, eller pappa väckte mig då:) Jag duschade oxå innan jag gjorde i ordning mig. Sen åkte vi till skolan typ vid åtta & skolan var ganska lugn idag. Efter skolan följde linn med mig hem & vi tog sällskap av herman noel och kim & då bestämde vi att vi skulle åka pulka tsm så jag & linn gick hem till mig och hämtade en pulka & sedan gick vi till pulka backen, det var as kul fast det var as kallt!:D
Sen kom melissa & ryan & max oxå, men jag linn & melissa gick hem till mig sen :)
Melissa åkte hem typ för en kvart sen & då satte jag på datorn:)
Det kanske kommer ngt mer inlägg lite senare ;)?
Pusss,
Bild för några dagar sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0