Plugg, igen .

Hej, :)
Förlåt för att jag inte har bloggat idag men ni vet ju varför. Skolan idag var inte så speciell förutom när vi egentligen skulle haft slöjd för då var våran lärare sjuk så då fick vi vara på fritidsgården istället & spela pingis :D askul ! :DD
Jag är bäst på det, haha, jag ägde herman asså :DD haha, :)
Men efter skolan då så åkte jag bussen till stan med mamma & sen gick jag & tränade, det gick bra fast jag typ kände av mitt knä ibland, usch vad jag hatar mitt knä :( Jag får inte spela fotboll inomhus längre! & jag får inte vara med på cupen, buhu :'(((
Ah, men iaf nu har jag inte gjort så mkt, bara pluggat, fast det är aslätt men iaf :)
Jag kommer nog inte blogga mer idag så hejdå, eller godnatt kan jag ju säga  :D haha. <3
Pusssss, <3
här fick ni en bild på min älskade hund oxå, hihi ;)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0