Sportlov (y)

Hej, :)
Nu har jag kommit hem från skolan, eller jag kom hem för typ en & en halvtimme ;) Ebba, Melissa & Linn är med oxå:DD
Skolan idag var askul :D hah, vi hade vikarie för kerstin är iväg, så vi var helt galna idag, haha t.ex på matten gjorde vi ingenting, vi bara sprang runt och allt, & jag ryan & kim sprang ut och typ letade efter mitt läppsyl, haha :D
& på gympan hade vi pingis och badminton, jag och ebba är bäst på det asså, haha :DD Jag Bästaebba Johan & Anton körde blåspingis oxå, haha, sen hade vi typ snöbollskrig i gympasalen haha :DD
Våran klass är bäst<3
jag vill inte börja sjuan för då får vi inte vara tsm längre :((
Nu har vi ju sportlov oxå, askönt (y)
Nu har vi inte gjort alls mkt, bara ätit oså :D
Outfit kommer sen, :)
Pusssss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0