bästa helgen med dem bästa♥ FÖRSENAT!!

Hemma nu från Sölvesborg, de har varit sjukt bra alltihopa !
Torsdag: jag åkte till Jonna på kvällen o där va fia också, vi gick o badade först, myyys. sen gick vi hem o typ snackade o massa sånt, sen vid tio eller ngt gick vi ut o va ute en massa, de är sjukt fint där jonna bor (a) sen gick vi in typ o gick o la oss o pratade en massa igen, sen råkade jag visst somna , haha!
Fredag: vaknade vid halv sju typ, gick upp o åt frukost oså, sen åkte vi o hämtade alla matchställ o typ flaskorna ode, sen åkte vi till cupen då, sov en stund i bilen också, sen när vi kom fram till cupen så typ gick vi o bytte om o sen åt mat. sen spelade vi match & den vann vi med 3-1 tror jag? men sen typ kollade vi på dem andra tjejerna som spelade, de gick bra för dem också tror ja (a)? men sen gick vi typ till stranden o kollade lite, fast inte badade då.. sen typ spelade vi en till match, den förlorade vi, INTE rättvist. sen på kvällen åkte vi dit vi skulle bo, på ett dagis, haha. sen gick alla till stranden typ & badade, askul va de ! sen gick ja o fia till en hamn typ o sen hem igen. köpte chips o gick o satte oss ngn stans o åt de typ.
Lördag: gick upp tidigt, åt frukost oså. sen gick vi o bytte om o spelade match tror jag? sen gick vi till poolen o badade oså, kul! o juste, vi trodde inte vi va vidare till a slutspelet så vi va där i poolen ode o sen så kom typ agnes o sa till oss att vi va de & vi blev överlyckliga typ, haha. men sen fick vi gå o klä på oss matchstället igen o spelade match tror jag. förlorade den så vi gick inte till semi men de va bra iaf. o sen gick vi o badade igen tror jag.. på kvällen gick jag o fia till pizzerian o åt gyrostallrik, asgott ! sen gick vi till poolen med alla o va där helt själva o hade askul (y) sen gick vi till stranden igen tror jag, o typ va där o tog massa kort oså. sen gick vi till lisas husvagn o kollade på spanien när dem spelade, spelade fotboll också o massa mys. sen gick vi hem typ o gick till vårat rum, skit kul :D!
Söndag: gick o åt frukost o sen kollade på 98 tjejerna när dem spelade match o sen skulle vi spela match. gick upp till dagiset sen o packade klart, tråkigt :( men sen vet jag inte  va vi gjorde? jo, jag fia o jonna gick till stranden igen o badade en stund o sen vet jag inte va vi gjorde, haha ? men super kul hade vi iaf, <3
haha, så jävla rolig bild, & ja, jag är tjock..










ngn match som 98:orna spelade ;)


sista bilderna bjuder vi på (y)





Kommentarer
Postat av: felicia♥

finfina bilder på mej (h) ?



hhahaha den bilden när alla bara snart ska vi hoppa va ? hahaha gu va kul :D



domhär bilderna har jag längtat efter (y)



jag älskar dej allra mest linnea vi hade bäst! inspärrade o allt med bara föro äta chips :o ?



pussssssssss♥

2010-07-16 @ 22:21:43
URL: http://feliciaakaarlsson.blogg.se/
Postat av: felicia♥

finfina bilder på mej (h) ?



hhahaha den bilden när alla bara snart ska vi hoppa va ? hahaha gu va kul :D



domhär bilderna har jag längtat efter (y)



jag älskar dej allra mest linnea vi hade bäst! inspärrade o allt med bara föro äta chips :o ?



pussssssssss♥

2010-07-16 @ 22:22:32
URL: http://feliciaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0