emelie andersson ♥

Hej :) idag har jag träffat min kompis från öland, vi va bästisar när vi va mindre men sen flyttade hon & vi tappade helt kontakten, jag har inte träffat eller pratat med henne på 2 år nästan.. ganska sorgligt, att man bara kan förlora sin bästis sådär faktiskt. men förra veckan hittade jag henne på facebook & vi började snacka med varandra & bestämde att vi skulle träffas, hennes mormor & morfar bor typ 200 meter ifrån mig, så vi har varit ute & gått & snackat en MASSA ! gamla minnen & en massa annat skit :D verkligen super kul att träffa henne igen, så nu ska vi börja träffas o så, hihi, en super glad linnea har ni här nu (y) nu ska jag äta, så vi hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0