hos bästis just nu.

Förlåt förlåt för jag inte har bloggat men ni vet ju att jag har varit på cup i helgen & i måndags när jag skulle blogga om den så hade jag skrivit klart allting o börjat lägga in bilderna så sa mamma att jag skulle äta, så jag hann inte göra klart de, men jag har ju de på utkastet.. men iaf, när jag hade ätit åkte jag o pappa in till stan för jag skulle ta bussen till böda, så där har jag varit dem här dagarna, med ebba & linnea <3 vi har haft de jättebra & bilderna kommer så snart som möjligt. jag ska oxå lägga in bilderna från cupen.

Kom hem från böda igår o sov hos ebba tills idag då, är här fortfarande. har duschat nu på morgonen så nu är vi rena o fina igen (y) skulle egentligen haft tjejkväll i kväll hemma hos mig för jag är hemma själv hela helgen med kajsa fia jonna ebba o lundis men de var typ inga som kunde så nu ska vi nog ha de imon istället :) så idag ska ebba o jag åka till stan, myyys ♥ så vi hörs sen, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0