packa, måla naglarna & städa

Förlåt för jag inte har bloggat på ett tag.. maja sov ju här inatt & de va jättekul :D hon åkte hem vid fem typ & då gick jag & mamma till fotbollsplanen & träffade mina gudföräldrar med deras barn för dem har fått en hund så zebbe & han busade oså.
Nu ska jag städa mitt rum först, det behövs verkligen.. sen ska jag börja packa, vi åker ju imån. de ska bli superkul, hoppas bara att vädret är på våran sida :) sen ska jag måla om mina naglar också tänkte jag. vi hörs sen med lite roligare inlägg än va de har varit på senaste tiden.
Puss♥
att ha långarmad tröja mitt i sommaren är INTE okej. usch vilket tråkigt väder de är, regn heeeeela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0