trött, fast klockan bara är halv tolv..

Jag tycker liksom inte att de är sent, sent är typ halv fyra eller något sånt, haha. men när jag är ledig går jag kanske & lägger mig vid 1 eller 2 ungefär o de är ganska lagom, fast de kan bli tidigare, höhö :p
Men jag ska försöka gå & sova nu, vi ska åka till öland imån vid nio typ för zebbe ska klippas & då när vi ändå är i köpingsvik åker vi och badar ngn stans, ganska skönt faktiskt :) så vi hörs väl imån, antingen på morgonen eller kvällen, fårse.. sov gott♥
dem här två fina tjejerna ska jag antagligen va med hela veckan nästa vecka, i min sommarstuga. så sjukt gutt !
jag älskar er något otroligt. de känns ganska konstigt att vi träffades riktigt för ett halvår sen typ, de känns som vi har känt varandra hela livet. jag är så glad att vi har kommit så nära som vi har gjort, att vi kan allting om varandra. ni är sjukt bra, världens bästa♥
bilden tagen från http://feliciaakaarlsson.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0