1 skoldag kvar, ganska tråkigt, eller riktigt tråkigt..

Hemma från stan nu, gick till mamma först och fick pengar av henne, sen gick jag & köpte avslutnings skor, *äntligen*. Sen gick jag tillbaka till mammsen & åt mat där, var riktigt hungrig för jag hade inte ätit sen typ tolv (a) åkte bussen hem sen & nu sitter jag här, fixar med lite bilder som vi tjejer ska ha till skolavslutningen och visa, typ bilder från förskolan till nu då, fast jag har inte sådär jättemycket bilder sen lågstadiet, men sen femman & sexan, sjukt mycket bilder är det därifrån :o haha, men det är ju kul för då har man liksom minnen också :) Så jag ska fortsätta fixa med det nu så vi hörs nog inte mer ikväll, ha det bra♥
Klassfesten :










jag har sagt det många gånger, men det räcker inte : jag älskar er så sjukt mycket, det går inte att förklara hur mycket ni betyder för mig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0