Angelica & Mickis är hemma nu :D

Haha, jag fick lite ändrade planer sen, jag skulle egentligen bara varit hemma & tagit det lugnt oså, visa bilderna från idag ( fast dem kommer nog nu ändå ) & fixat lite tills imon, målat naglarna, men sen när alice åkte hem messade fia mig och sa att hon var i ljungbyholm för ljungbyholm mötte påryd, och då messade pappa mig också & sa att mina kusiner från Australien är hemma nu, så jag stack ner till fotbollsplanen istället och träffade mina kusiner, jag har verkligen saknat dem faktiskt! Så vi satt där ett tag och bara snackade och hade det kul, sen kom fia till mig så då satt jag & hon och snackade också, så det var skit bra ju :D! hihi. Nu har jag kommit hem igen & ska fixa lite till tills imon oså, så vi hörs nog inte mer ikväll tror jag, puss♥
förlåt, men jag orkar inte leta efter ngn bild, det kommer ändå ett inlägg med bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0