Danmark 2010

På väntan till tåget höll vi på att frysa ihjäl, haha.

I Danmark var ju inte vädret det bästa i alla fall.

Hotellet där vi bodde, alltså där inne där alla rum var, häftigt var det!

Mycket folk var det på stan, inte alls som i kalmar.

VM är ju igång nu & det märktes absolut i Köpenhamn!

Sånna här var det ÖVERALLT i stan, dem ville alltså åt pengar.
Ni är nästan världens bästa!

Många som köpte nya skor, Anton köpte finfina vita Converse!

Det var inte små sockervaddar på Tivolit , haha!

Jag & Anton beställde in en pasta med massa skaldjur, sjukt gott, fast jag orkade knappt halva (a)



Jag tog inte alls många bilder, men lite ändå. Inte några bilder inne på Tivolit iaf, men jag hann inte med det ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0