dem bästa som finns!

på morgonen när alla var glada, det blev värre sen..

alice med kameran runt halsen, sötnos!

herman snodde min kamera så han tog några kort medans jag tog kort med alice kamera, haha!

killarna innan vi gick till kyrkan.

hihi, bästa kompisar :D!

dem jag kommer sakna mest av killarna + noel & max! tror jag inte glömt ngn?

galna som vanligt, haha!

haha, ebba ville inte vara med på kort, döda mig inte!

på väg till kyrkan, ebba & jag fotade HELA tiden, haha!


sanna & johanna :)

några av tjejerna.

bästis & jag.

vi fick tårta i klassrummet också (y)

precis innan vi skulle säga hejdå började august gråta, hihi.

haha, super posen :D!

när vi skulle säga hejdå började tårarna komma..

linn grät nästan mest, som alltid, hihi.

jag kommer sakna dig gumman!

älskling, aldrig släpper jag dig!

alltid bästavänner!

jag älskar er klass6, jag släpper er aldrig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :DD <3

synd att ni ska splittras :(((



kram johanna

2010-06-20 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0