det dåliga vädret är tillbaka :'(

vad är det här för skitland ? när väl sommaren har kommit börjar det regna igen, åååå!

Skolan som vanligt, var ju på ålderdomshemmet, ganska kul faktiskt :D haha! Fick ju sluta tidigt idag för att vi skulle träffa våra nya klasser, vid ett gick vi (y) först träffade vi klassen då & lekte några lekar så att man typ skulle lära känna varandra mer eller så, först skulle man gå ihop 2&2 med någon man inte kände, eller iris satte ihop 2&2 (iris är en lärare på högstadiet som vi hade när vi gjorde lekarna) och det var ett par som fick bli tre och iris visste inte att jag och jonna kände varandra så jag blev med henne & någon hampus typ, haha, asbra (y) och sen fick vi gå till fritidsgården och göra vad vi ville så vi sprang mest runt oså med massa kompisar, :D och sen träffade vi våra nya lärare också, sen grillade vi korv :) var faktisk skit kul :D det ska bli kul att börja 7:an faktiskt, fast jag kommer sakna bästa 6:an :( för jag har liksom jonna fia & kajsa i min klass och sen en massa andra kompisar i 7b som vi går i samma arbetslag med så det ska bli skitkul :D hihi. Cyklade hem sen och gjorde min älskade fil-mix, haha (y) det är jordgubbsfil blandat med citrusfil & sen en massa bitar äpple i :D skitgott ;* hihi. kanske kommer lite bilder sen, får se :) men vi hörs sen med roligare inlägg ♥
min älskade fil-mix, haha :D mumms ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0