ebba & linnea idag :)

hade ju ute dag idag som jag sa i morse, eftersom vi sexor är äldst så var vi gruppledare, asså man det var typ 22 grupper som skulle gå runt och göra massa saker oså, det var förskolan till 6:an, men jag fick en asbra grupp för jag fick bara sånna jag kände ganska väl :D haha. åkte hem till ebba fis efter skolan, men lundis tönt också, höhö ;) hade kul som vanligt, ebba & jag är såå taskiga mot lundis alltså, haha! :D♥
innan jag börjar plugga tänkte jag visa lite olika bilder från både skåne och lite innan också :) titta och njut, haha!
med linn ♥




skrattanfall, haha!

med melissa, herman, max & ryan♥




Älskade Skåne♥






















massa bilder blev det, höhö !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0