ett stort fett hjärta på er♥

sista dagen imorgon & ja, jag behöver nog inte säga hur mycket jag inte vill att det ska bli fredag, den dagen vi kommer splittras, den dagen då alla kommer få vara tillsammans en sista gång, det känns inte verkligt på något sätt, som om det inte kommer hända. men det kommer det, det vet jag, att vi inte längre kommer vara en hel klass som ALLTID har så sjukt kul ihop, alltid är som syskon, som skapar massa minne tillsammans, som bråkar som syskon gör, det är så sorgligt. men tänk vad mycket vi har varit med om tillsammans, så mycket saker egentligen, både hemska & skitkul, men just nu går det inte att tänka positivt, det går bara inte.. jag ska försöka hålla tårarna inne imorgon, men det kommer inte gå. det är slut nu, en sista gång kommer vi kunna skapa ett minne, vårat sista minne kommer bli av imorgon, jag vill inte tänka på det, att vi aldrig kommer kunna skapa minnen ihop igen. Jag älskar er otroligt mycket, allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0