från magen till örat

jag var bara tvungen & visa mig i platthår, jag tror ni inte har sett det? ;)
Godmorgon :) har knappt kunnat sova inatt för jag vaknade och hade sjukt ont i mitt öra, det kändes typ som om jag hade vatten i det fast ännu värre, så jag gick ner till mamma & sa det & då sa hon att jag säkert hade öroninflammation, liksom bra start på ett sommarlov isånna fall? men i sånna fall skulle jag nog ha haft feber, men det hade jag inte, så då trodde hon att jag hade vaxpropp, haha! men jag kunde inte somna om sen, så jag har typ sovit 6 timmar i natt eller ngt, men mamma har ringt till doktorn nu så jag ska få komma dit o se vad det är. och sen pratade mamma med hennes jobbakompis, och då trodde hon att det typ hade brustit något inne i örat? men vi får se sen.. 
ska ner dit halv två, och innan dess får vi se vad jag hittar på, kanske kommer en bildbomb ? vem vet.. hihi. vi hörs sen i alla fall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0