hemma från Danmark :)

Allt har varit skitbra förutom vädret ! Regnat & blåst nästan hela tiden (n) men det var kul i alla fall :D i går gick vi först på stan, hittade ett par shorts & ett linne på bikbok & sen en tröja typ på vero moda :) vi var på stan ganska länge, bara gick runt & kollade oså. Åt på resturang också, hihi. Sen på kvällen gick vi till tivolit, åkte massa karruseller (stavn.?) oså där, Anton tvingade upp mig i en med 3 loopar, jag var sjukt pirrig när vi stod i kön, haha. men när jag väl hade åkt den ville jag åka den igen så det var kul :D men det var typ bara 3 stycken som var lite för typ äldre, som mig & anton, sen var det mest för små oså. Men det ar kul ändå. åkte hem idag ju, först tåg och sen bil :) Bilderna kommer nog ikväll för nu ska jag mamma & anton in till stan & kolla fotboll, gustav & eric spelar ;) så vi hörs efter det :) Puss♥
ingen bild, men jag hoppas ni över lever? haha. Vädret är ju kanon nu igen, :D:D hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0