hemma från skåne :)

Det har varit sjukt underbart, vädret har ju varit på topp :D ! Vi kom ju dit i fredagskväll och då grillade vi lite o så, var ute hela kvällen iaf :) I lördags skulle elsa rida så jag följde med och kollade ;) sen när vi kom hem gick vi till någon hamn och köpte glass och kräftor som vi skulle äta sen, sen gick vi vidare till fotbolls planen, a-laget spelade. Vi kollade på dem en stund och sen gick vi hem igen. vi var ute en massa, cyklade ner till stranden och var där en timme typ medans dem vuxna lagade maten ;) skit skönt var det, fast vi badade inte då. när vi kom hem igen åt vi o sen gick vi och spelade fotboll :) vi var så varma sen så vi gick ner till stranden och tog ett kvällsdopp, det var inte alls kallt faktiskt :D sooooommar nu! hihi, sen idag åkte vi hem då, har haft skit mysigt och kul :) vi ska nog ner till dem på sommarlovet också, hoppas hoppas! Nu ska jag nog ut en stund, kanske ringa någon kompis typ :) får se, bilderna kommer inte nu iaf för jag orkar inte sitta inne mer ;) puss så länge♥
solbränd i ansiktet har jag blivit i alla fall, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0