jag älskar värmen :D

ni kanske förstår varför jag inte har bloggat idag? det har ju varit sjukt varmt, så vem vill sitta inne vid datorn då? inte jag iaf ;) Skolan som vanligt, inga lektioner alls nästan för en i min klass fick åka ambulans :( asså det hände typ ngt med hans nacke så han kunde inte röra sig, det var typ när vi spelade fotboll på rasten, usch. Så medans lärarna väntade på ambulansen oså fick vi vara ute , vi hade typ vattenkrig och sen satt vi bara o pratade oså, kul :D efter skolan åkte jag, melissa, max, ryan o herman hem till melissa och hade vattenkrig, as kul :D  jag blev inte lite blöt eller så ;) haha, men de var skit kul :D cyklade hem sen o typ direkt till träningen, ganska kul idag :) Imon kanske jag inte hinner blogga, för vi ska till skåne hela helgen :D men när jag kommer hem, då kan jag  nästan lova er att det kommer en massa massa bilder :D inte bara från helgen då, utan lite från idag också ;) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0