jag glömmer dig nu ..

Skola som vanligt idag, gjorde ingenting typ, sov nästan hela dagen, haha, nej men jag var inte frisk i skolan precis, sjukt trött & ont över allt, ingen ork liksom :( Men jag ska bara ta det lugnt så jag inte blir sjuk för det händer ju så mycket den här veckan, sista veckan med världens bästa klass, jag lovar det finns ingen bättre klass, ni är sjukt bra! Jag vill inte splittras :'( Efter skolan följde jag med Lundis hem med ebba, kollade bara på tv o mös typ ;)♥ sen var det klass fest, sista med klass6 då :( usch vad hemskt, jag vill inte ens tänka på det, jag mår bara dåligt av det. Vi var på kolboda, alla badade förutom jag typ, haha! Men maja, alice kusin var med så jag var med henne, jättesnäll är hon :D! hihi. vi gjorde inte så mycket där, bara gick runt typ, hoppade på en sån där hoppkudde typ :D haha! Tog en massa kort som kanske kommer imon ;) Fast jag var mest med alice ebba & lundis så då är det ju alltid kul ♥ men nu ska jag sova så jag blir piggare till imon, :) Puss ♥
haha, så sjukt härlig bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0