jordgubbar, mums !



När vi var i skåne åt jag mina första jordgubbar, så sjukt gott ! När man äter sina första jordgubbar är det verkligen sommar & de är de det är just nu :D lika dant när man är ute på kvällarna & spelar fotboll med kompisar eller lillebror, då är det också sommar & jag tror inte att det kan bli bättre då !♥



Gick till malin och uffe förut, skulle lämna present till lilla ida, så sjukt söt är hon ! hihi :) Sitter i mitt rum nu med sommarmusik och öppet fönster fast det hjälper inte så mycket, det är lika varmt i alla fall :D haha! men jag ska försöka dra mig till sängs snart, är faktiskt ganska trött :) så vi hörs inte mer ikväll, kanske inte mer imon heller för jag ska träffa min nya kväll oså hela dagen och kvällen, kul! berättar mer om det imon :) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0