klass6, den bästa klassen som finns♥

tre dagar kvar med er, jag fattar det inte. jag vill heller inte förstå det, att vi inte längre kommer vara en hel klass som alltid har så kul tillsammans, skrattar åt allt som inte ens är kul, som när kommunen är på skolan & klipper gräset utanför klassrummet, vi skrattar ju så vi typ gråter, haha, men egentligen är det ju inte kul :D? men ifall vi är tillsammans kan vi skratta åt allting, det har vi gjort nu i sju år, ganska sjukt att det har gått så snabbt & nu är det slut. vi kommer inte kunna skapa sjuka minnen tillsammans igen, men alla sjuka minnen vi har skapat tillsammans, dem glömmer jag aldrig, jag lovar. jag är inte så bra på att skriva sånt här, och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag kan ju säga att det inte går & hitta en bättre klass än er, visst det ska väl bli kul att träffa nya kompisar oså, men det går verkligen inte att må så sjukt bra som det gör med er, alla gånger jag har varit så sjukt trött på morgonen, då har jag tänkt på er & att jag ska få vara med er, då går det att gå till skolan. ifall jag inte skulle få vara med er dem här sju åren, då skulle jag nog inte vara den jag är idag, den tjejen som nästan alltid är glad. jag skulle vara en helt annan person. vi har inte alltid skrattat tillsammans, gråtit har vi gjort många gånger tillsammans, men det blir alltid bra till slut, alla gånger melissa & alice har bråkat och slagits, då vi fick hålla i melissa så hon inte skulle slå till alice det hårdaste hon kunde, haha! dem gångerna vi har skapat suddkrig & lärarna har kommit och skällt ut oss, den gången i trean vi körde puss datten och lärarna fick säga till oss att vi inte fick göra det & vi blev jätteledsna för det, växjö i förskolan & boda borg i trean, när vi tjejer gjorde cirkus på gungorna & vi visade upp det för hela klassen, P-A lektionerna i lågstadiet, när alla killar var i lekhallen & skickade kärleks lappar till oss tjejer, alla skolavslutingar när vi ska sjunga och vi börjar skratta i kyrkan för vi tycker det är så pinsamt, haha! när vi hade vikarie och vi försökte lura honom att vi slutade vid tolv, dem gångerna vi var tvungna att ha vikarie & hon hade vi haft tre gånger så till slut hatade hon oss så hon ville inte ha oss mer, när alla i klassen körde kurrigömma med dunk, alla klassfester på kolboda, alla brännbolls turneringar som vi vann, ja, många minnen har vi & dem här är absolut inte alla, men det största minnet är gotland i år, nästan dem bästa dagarna i mitt liv. vi får verkligen inte tappa kontakten, vi måste alltid vara vänner. vissa är man bättre vänner med och vissa sämre vänner med, men alla är så bra kompisar tillsammans. men jag lovar, det kommer komma en dag då alla kommer längta tillbaka till klassen & alla dagar vi har varit ihop. vi har liksom varit tillsammans i sju år och då är det inte konstigt om man känner varandra ut och in. vi är som en hel familj & vem vill splittras från sin egen familj? inte jag i alla fall..
vi kommer gå på samma skola, jag vet det, men det kommer aldrig bli samma sak igen, aldrig! nu orkar jag inte skriva mer för jag vill inte tänka på att fredag är det sista dagen med er, jag mår bara dåligt av det.
men en sak måste jag säga: jag älskar er, och det menar jag verkligen.
as we go on
we remember
all the times we
had together
and as our lives change
come whatever
we will still be
friends forever<3.

as we go on
we remember
all the times we
had together
and as our lives change
come whatever
we will still be
friends forever<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0