midsommar 2010

samma klänning som jag hade på skolavslutningen & midsommar kransen.
jag & lillebror.

vi var tvungna att spela fotboll , haha!

när dem började att klä midsommarstången.

när dem reser den.

haha, de kom fram två tyskar till mig & började prata med mig, jag fattade ju inte ett skit knappt även att dem försökte prata på svenska, men dem frågade tydligen mig om dem kunde få ta ett kort på mig fast med deras kamera då, men jag trodde jag skulle ta ett kort på dem två, haha. så hon tjejen då, eller hon var ganska gammal, hon började prata med sin man o jag fattade ingenting så jag eric gustav började skratta sjukt mycket och sen så sa han till mig att dem skulle ta ett kort på mig, haha. de var helt galet & till slut fick han ta ett på mig med min kamera också, HAHA!
dansa runt midsommarstången, haha!

fika.

dem små barnen :D

barnboms vän :)

femkamp (y)
myspys.

haha, cola+fanta+vatten+glass (y)

min söte kusin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0