nu är det sängen för mig, haha!

jag saknar dem har dagarna nu..
2-1 till ifk kalmar, åå vad arg jag blev! men båda lagen är skitbra & vi kämpade jättebra, jag tycker faktiskt det var våran match nästan hela tiden.. träffade både ribban & stolpen, så efter matchen gick vi på ett led & sparkade på dem, HAHA, så roligt har vi (y) men vi är bäst o så är det bara, vi tar igen det här snart så det e lugnt ! sitter o snackar med Fia på msn nu, imon åker jag till henne, skitkul :D hoppas det blir bra väder så vi kan bada oxå (y) hihi! men nu ska jag nana sängen, är så sjukt trött, mamma sa att det var för pencelinet (n) men det är ju bara tre dagar kvar ;) vi hörs imon, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0