nyduschad :)

Hej :) Ingen skola idag precis, vi har gått typ en mil istället, vi gick från Hagby-hamn till Kolboda baden. Vi gick precis vid vattnet hela tiden för det finns såhär en led där typ, det var faktiskt kul! Fast Noel blev av med en halv tand, usch! det var hampus i fyran som skulle kasta en pinne ut i skogen & då kom noel där och gick oså fick han den på tanden. Sen när vi gick förbi en kohage, eller i en kohage så sprang typ alla killar i klassen fram till korna & då blev typ en ko rädd & började springa mot en massa folk, jag trodde jag skulle dö av skratt! haha, men kon sprang typ en halvmeter brevid ebba & johan, :D sen när vi kom till kolboda så fick vi bada i poolen oså, det var faktiskt inte så kallt :) ganska skönt ;) vi puttade i en massa också, askul ! haha, sen gjorde vi andra saker innan vi åkte hem med buss. Kanske kommer bilder sen om jag hinner det för vi åker ju till Danmark idag :D:D as gutt! (y) vi hörs nog sen, annars hörs vi på söndag, puss & ha det bra♥
superfin ju :D men jag bjuder på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0