plugg & fixa med naglarna

ätit nyss som jag sa att jag skulle göra ;) innan tog jag ett varmt bad med ansiktsmask & hår-inpackning, skit skönt ♥
som sagt, skolan var ganska lugn idag, eller ovanligt lugn (y) tittade bara på film hela dagen, först på spanskan kollade vi på tonårsliv och sen efter det när vi hade dem vanliga lektionerna kollade vi på en till film, först halva till lunch och sen andra halvan till ett ungefär, skruva den som Beckham hette den :) jag har sett den förut och den är bra :D hihi, sen efter det kom nadines mamma och hade en lektion med oss om film, kul faktiskt :) Nu tänkte jag att jag ska plugga lite till vårat religion prov till torsdag och sen ska jag fixa mina naglar ;) hörs kanske sen♥
bästa bästis, ♥ döda mig inte för bilden tack (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0