solen har varit framme idag, och det märks på mig (a) haha!

Hej ;) Har ju varit med fia idag, kom dit vid elva typ & vi gick direkt till badet, och där var jonna så vi tre var där oså, badade lite fast mest låg vi o solade & pratade, och fyf*n vad jag har blivit bränd :o haha! jonna också ! haha, ni ska bara se, kommer nog bilder sen tror jag ;* men vi låg där till typ fyra, sköööönt var det ! ♥ sen gick vi hem till fia & va där tills jag skulle ta bussen hem, o nu är jag hemma :) Kul har det varit iaf :D vi hörs snart igen, med bilder ! Puss♥
haha, ser ni i ansiktet vad röd jag är :o ?

Kommentarer
Postat av: feliciaaaa

men linnea du skulle ta en bild på dina snygga ben :D



jag brännde mina armar ..



aja bästa loveu! ♥

2010-06-23 @ 20:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0