sommar igen, eller?

Ganska bra dag faktiskt, hade ju ute dag idag, man ska gå till holmen som det heter, det är typ ett ställe vid ebba ungefär, vid ån oså :) & vi sexor höll halvt i det, påväg till holmen hade vi lekar på vägen, och det blev ganska lyckat. sen när vi var klara, efter en & en halv timme typ, gick vi till holmen då, och när vi kom till ebba stannade jag alice ebba lundis melissa ramon & max där och hade vattenkrig med ebbas kusiner som är hemma från spanien & hälsar på, skit kul var det :D blev inte lite blöt eller så, haha! På holmen gick vi typ bara om kring, sen fick vi sluta vid ett, gutt :) gick hem till ebba en stund & sen vidare hem igen, & nu ska jag åka in till stan till mamma ;) så vi hörs sen för jag är lite stressad nu så jag hinner typ inte skriva ngt, fast det blev långt ändå, haha :D! Puss♥
en bild från klassfesten, mer kommer kanske ikväll :)? iloveu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0