sommaren är här igen :D

jaaaaa, äntligen är värmen tillbaka, STANNA HÄR FÖR ALLTID !


Skolan idag, ganska kul faktiskt :) Slappa en lektion då när två stycken från ålderdomshemmet kom till klassen för att berätta hur det var o jobba där oså, så vi fick ställa frågor till dem också. Det roligaste var när dem typ skulle visa hur dem gjorde när dem skulle ta upp någon som t.ex. hade ramlat på golvet till rullstolen, då fick anton vara den som låg på marken och det såg as roligt ut :D sen körde vi runt med rullstolen och hade rullstols-race i den långa korridoren :D askul ! varmt o skönt har det varit också! Det var asmånga i klassen som kladdade på mina armar idag oxå, skitfint blev det verkligen! haha. Linn efter skolan sen, vi hade skit kul som alltid, skrattade så jag fick oboy genom näsan, haha! Fotade lite också, bilderna kanske kommer imon :) Oj, vad långt det blev :O haha, men sen kollade jag eric när han spelade match, vann med 10-4 tror jag (y) Några bilder kommer nu iaf, fast från skolan :D puss♥
jag trodde jag hade mer från idag, men ni får från igår och några andra dagar istället :D




Fler bilder kommer nog imon, tror det blir mycket bilder imon faktiskt :) men jag lovar ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0