sommarlov :D!

skolavslutningen igår var inte den bästa precis, först var vi i kyrkan oså, sen gick vi till klassrummet & kollade gamla bilder & skrattade skitmycket, haha! sen var det dags att säga hejdå, och jag ville verkligen inte börja gråta men sen ser jag alla andra börja gråta & då kunde jag inte stå emot, vi grät sjukt mycket & det är inte så lustigt, vi ska splittras och det var sista dagen tillsammans igår, jag fattar verkligen ingenting.. bilder kommer sen.

Igår vid typ fyra kom Jonna & Fia till mig, vid typ fem gick vi till "Schools out", det är runt skolan kan man säga, eller runt gympasalen oså, det är nästan samma sak som "Fullt ös" fast inte lika mycket grejer osånt då, men det var kul :D! Körde sumobrottning och spelade fotbollstunering, fia o jonna åkte hem efter en stund för det var inte så kul precis då, men jag stannade kvar & då blev det ganska kul faktiskt :D Snart kommer Danielle till mig, ni vet hon tjejen från USA, det ska bli jättekul men jag är lite små nervös för jag måste ju prata engelska med henne.. hehe ;) Så idag kommer jag nog inte blogga så mycket, ha de bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0