sticker till matchen snart med alice :)

Hej igen :) La upp ett långt inlägg för en stund sen, men det verkar inte kommit upp än? Inte när jag kollar på bloggen på min dator iaf, men det kommer nog snart ;) Kollade film också, göta kanal 3, den var väl sådär, 2:an var bättre! mamma har kommit hem nu också, så jag åt med henne nyss :) Mums ;* har duschat ockå, så nu är jag ren & fräsch igen :D haha! kollar på VM nu, elfenbenskusten mot portugal spelar nu. Snart kommer alice till mig så åker vi och kollar min match som jag inte kan spela, men jag kan kolla iaf för så frisk är jag (y) hihi. vi hörs ikväll antagligen, puss♥
Laddad med den snygga tröjan, höhö! Den sista bilden ser konstig ut, men det är alltså min rygg med mitt namn på (h) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0